čtvrtek 5. září 2013

Radost až na dřeň




Vážení a milí, to nám to ale pěkně uteklo, že? Člověk si dá na dva měsíce voraz coby zdravou prevenci tvůrčího vyhoření a ejhle, najednou tu zase máme září a s ním rovnou i jednu z nejzásadnějších akcí sezóny, a sice Chillibraní 2013. No uznejte, můžu na něčem takovým chybět?

Nemůžu, vždyt byste mi to neodpustili. A tak jsem se rovnou přihlásil do soutěže Chilližrout 2013. Nedělám si iluze, že bych snad mohl pomýšlet na medajlový umístění, ale znáte to – pokud Prozřetelnost dá a já se z pozice náhradníka dostanu mezi soutěžící (jojo, přihlásil jsem se pozdě, anžto dlouho nebylo jasný, zda mi výlet do Brna v daným termínu vůbec klapne), tak se kurva spolehněte, že potlačím pud sebezáchovy a budu hledět kloudně zabojovat.

Především si ale od akce slibuju setkání s kopou přátel, nákup přiměřenýho množství chilli (bude krosna stačit?) a v neposledku řácky výživnou reportáž pro vás, kteří snad z nějakýho pokleslýho důvodu v sobotu do Brna nedovalíte.

Brno zas jednou valí na plnej hřebík, tak mi v sobotu držte palce!

Žádné komentáře:

Okomentovat