středa 1. dubna 2015

Aktuality nejen aprílové


Zdar vespolek, jak se máte? Taky se u vás příroda brání příchodu tzv. letního času sněžením, krupobitím, fujavicí, průtržema mračen a hromobitím všeobecně? Tady teda jo, a to řádně. Aprílový počasí se vším všady. Ale co, brzy se to zlepší, na záhony vysadíme sazenice chilli a jiných rostlin, a bude. Dokonce i já jsem letos neodolal a mám – po kolikáté už? – vysazených pár sazeniček TSM a Infinity. Jay's Peach Ghost Scorpion žel nevzklíčila ani jedna, tak snad to zvládne alespoň zbytek. Jsem upřímně zvědav, zda za pomoci Symbivitu překonám svůj mičurinský rekord a rostlinky tentokrát před bídnou smrtí zvládnou víc jak 4 patra listů. 

Ale o svým diletanství na poli agrikulturních experimentů jsem tak úplně psát nechtěl. Mám totiž novinky z jinýho ranku.

Především už začalo být poněkud nepraktický mít objednávky na Agenty rozstrkaný po diářích, mailech, esemeskách a podobně. Aby v tom byl trochu ordnung, zařídil jsem si malej webshop. Adresa je prostá, http://agent-orange.cz
Webdesign je vpravdě spartánský a nejednomu hipsterovi se z něj asi ježí pečlivě pěstěný knír, ale všeho do času.

Zatím je k dispozici jen omezené množství zboží. Agent je jasnej, zde asi netřeba komentářů. Za zmínku ale stojí prvotřídní semínka z produkce Pedro Loco Chilli Farm. O kvalitě asi nejlíp vypovídají miliardy spálených chuťových buněk, stovky děkovných dopisů a především skutečnost, že když si koupíte např. čokoládovou morugu, tak vám vyroste skutečně ona a ne kdoví jaká směska. Že tohle by měla být samozřejmost? Na trhu s chilli semínkama tomu tak zatím stále bohužel tak úplně není, takže pokud „Pedro“ tvrdě maká na kvalitě a čistotě genetiky, eventuální vyšší cena je pochopitelná a vlastně jde o dobře vynaloženou investici.

Další položky budou přibývat v následujících týdnech. Vždy ale bude platit, že co bych si nekoupil já sám, to prodávat nebudu.

S tím lehce souvisí bod druhý a dnes poslední, a sice, že se mi konečně podařilo propálit ke konci omáček, čekajících ve frontě, až na ně přijde řada v recenzi. Samozřejmě už mám na cestě další kousky a po dalších významně pošilhávám, ale zároveň jsem chtěl vyzvat i vás, čtenáře: pokud máte tip na chilli omáčku, kterou byste zde chtěli vidět v recenzi, překonejte ostych a šup s podnětem do komentáře!

Žádné komentáře:

Okomentovat