středa 10. prosince 2014

Chřipkové prázdniny a trocha aktualit



Ahoj vespolek, jak se máte? Asi jste se divili, proč tu teď po dva týdny nebyla ani čárka. Důvod je zcela prostý, jsem permanentně nachcípanej a v podstatě pendluju po ose práce–postel, na blog jsem neměl moc pokdy. Tedy, ne že bych chilli zanedbával, ale jak už se mi při chřipajznách stává, nemám moc chuť na jídlo, takže i nálada na zkoušení nových omáček je malá. No a uznejte, že když recenze, tak psaná od srdce, no ne?

Ale k něčemu je to dobrý. Dobří kamarádi Ivoš a Martin mne podarovali svými výrobky, přičemž společným jmenovatelem obou omáček je použití červené řepy, díky čemuž bylo docíleno nejen krásně plné barvy, ale především zajímavé a nevšední chuti. Oba kousky určitě přiblížím.

Dále jsou hotové nové a snad už konečně finální etikety na Agenta, viz záhlaví. Jojo, zlatá plaketa nechybí, nemoh jsem se nepochlubit. 

Když už zmiňuju Agenta, venku je už pár týdnů šestnáctá šarže. Opět klasická chuť, ohlasy jsou pozitivní a rychlost tenčení zásob enormní, co víc si přát. Pokud ji chcete ještě chytnout, ozvěte se na mail dockinez (at) centrum.cz. Sedmnáctka bude pro změnu extra česneková. 

V plánu byla i speciální vánoční podpultovka, ale málo platný, dokud chrchlám jak Marlboro man, tak se do vaření pouštět nebudu, to dá rozum. Ale do Vánoc ještě něco času zbývá, tak není vše ztraceno. Určitě dám vědět.

Tak, to je pro dnešek všechno. Mějte se fajn, vykašlete se na velký gruntování, nenechte se zblbnout nákupním šílenstvím a užívejte Advent. A pokud máte nějakej zaručenej tip jak zatočit s chřipkou, podělte se o něj v komentářích.

Žádné komentáře:

Okomentovat