pátek 28. prosince 2012

1. výročí Chilli Sauces Blogu


Inu ano, už je to tak – přesně před rokem jsem se po měsících dumání a keců dokopal k založení blogu a napsání první recenze. To nám to ale rychle uteklo, že? Nehodlám vás dnes nudit statistikami a nimráním v minulosti všeobecně, spíš se chci krátce zamyslet nad tím, co vás čeká a nemine v roce následujícím.

Tak především jsem k příležitosti narozenin pořídil tři naprosto unikátní omáčky, takže se  hned v lednu můžete těšit na nadšené a zcela neobjektivní recenze. Jo, tyhle kousky mám snad ještě raději než The Legend, nekecám!


Dále vám slibuju, že v rámci svatého tažení proti nevkusu a demenci ani v roce 2013 nezveřejním byť jen jedinou recenzi na pálivý výrobek, mající ve svém názvu odkaz na čerty, peklo, hořící prdel a podobná tuctová klišé. Pokud mi tedy chcete poslat ke zhodnocení svou vlastnoručně vyrobenou omáčku „Ass wipin' Sauce from Hell“, buď zvažte přejmenování, nebo se neobtěžujte.

Tím se dostávám k poslednímu bodu, totiž že bych rád uvedl na pravou míru mylný dojem některých čtenářů, že omáčky na recenze dostávám zdarma. Ano, v menší míře (cca 20-25 %) tomu tak skutečně bylo, čímž děkuju jak webshopu habanero.cz tak všem, kteří mi omáčky přivezli např. z výletů do ciziny, ale většinu věcí na recenze si radostně kupuju za těžce vydřený kačky. Nu, počítám, že takhle to zůstane i nadále. 

Mno, to je pro dnešek všechno. Nemůžu slíbit, že budu dneska nějak slavit, ale kdyby náhodou jo, tak si dám stylově Bloody Mary.

Žádné komentáře:

Okomentovat