čtvrtek 10. dubna 2014

Film – Sriracha



Vážení a milí, tento týden jsem pro vás měl připravenou recenzi na jednu skutečnou lahůdku, ale když jsem se dozvěděl o existenci dokumentárního filmu o v dobrém slova smyslu legendární omáčce Sriracha (populární „kohout“ z produkce americké společnost Huy Fong), svoje plány jsem briskně přehodnotil. Tohle přeci musíme vidět, že jo?!

V druhé polovině loňského roku založil Griffin Hammond projekt na crowdfundingovém serveru Kickstarter.com. Původně vytčený cíl 5 000 dolarů byl překonán více než čtyřnásobně, takže realizaci dokumentu o jedné z nejbáječnějších pálivých omáček nic nebránilo. 

A teď už pojďme na věc – co můžu udělat pro to, abych se vzdělal i já (potažmo vy)? Snadný jak facka – vlezte na stránky projektu http://srirachamovie.com, a pokud to potřebujete, navnaďte se trailerem. Případně můžete jako já rovnou zaplatit směšných 5 dolarů a film si stáhnout. Nic víc, nic míň.

Obsah prozrazovat nebudu, sdílet koupený obsah taky ne, ale za sebe říkám, že vynaložených prostředků nelituju a rád se na dokument někdy podívám znovu. A i kdyby nakrásně nic jinýho, tak už budu ode dneška vyslovovat název tak jak se má :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat