čtvrtek 16. ledna 2014

Pozvánka – Gastropárty




Ahoj, jak to jde? Máme tu půlku ledna, takže ti agilnější a šikovnější z nás už dali klíčit semínka a radují se z prvních klíčků. Výslovně píšu „šikovnější“, takže je jasný, že já jsem out. Prostě na to peču. Definitivně. X let pokusů nepřineslo ani jeden jediný plod a poslední rok mi dokonce do jedný chcíply i vzrostlý sazenice, který jsem obdržel darem (díky, Agi!). Nechápu, co jsem celou tu dobu dělal blbě, ale tentokrát už si hodlám ušetřit frustraci a energii a místo papriček pěstovat to, co mi na balkóně roste, tj. kopr, rajčata, koriandr a podobně. A protože na tohle všechno je jednak mrtě času, jednak je to zcela mimo záběr blogu, radši vás pozvu na jeden slibný večírek.

Jedná se o akci pořádanou kamarádem Kubou, který jen tak mimochodem před lety participoval na úchylné reality show Prostřeno. Odkaz na konkrétní díl nemám po ruce, ale bylo to mimořádně kratochvilné. Ale třeba to někdo dostatečně škodolibý vytáhne v komentářích, haha.

Ale zpět k párty. Myšlenka je jednoduchá – organizátor v předstihu vyhlásí téma (např. italská kuchyně), vy coby účastníci navaříte odpovídající pokrm a donesete jej na místo. A pak? Předchozích seancí jsem se neúčastnil, ale troufám si odhadovat, že následuje kvintesence obžerství, přemoudřelých keců a dekadentní zábavičky. Pro člověka, kterýmu nerostou ani ty blbý chilli papričky, vcelku ideální, ni?

Jak jste už s nenulovou pravděpodobností zaregistrovali, třicátého půjde o akci zasvěcenou chilli. Tentokrát nebudu chybět a těším se moc. Sice zatím nemám úplně jasno v tom, co dovalím, ale s prázdnýma rukama rozhodně nepřijdu.
Každopádně se na vás na všechny mrtě těším. Fakt dorazte – pomlsáme, vyměníme zkušenosti... a nechci slyšet výmluvy typu „šak je to jen pro cajzly“ – já taky pojedu z Hradce Králové, tak i vy můžete zvednout zadnici a dovalit, hm?

Odkaz na FB akci je tady, třicátýho se těším!

Žádné komentáře:

Okomentovat