středa 1. října 2014

Aktuality a plány na podzim 2014



Ahoj zase po týdnu. Dneska jenom telegraficky. Ne, že bych snad neměl v rukávu nějakou tu recenzi, ale aktuality mají přednost.

Tak především mi dorazil fešný diplom z Chillibraní, no nemůžu se nepochlubit. Aspoň vidíte, že jsem posledně nekecal, checht.

Další důležitou záležitostí je skutečnost, že se mi dostalo cti spolupodílet se formou lehkého sponzoringu na akci Plechová huba 2014. V praxi to bude znamenat asi tolik, že poskytnu nějaké ty Agenty na ceny. Tak se koukejte snažit a můžete to být právě vy, kdo si na výhře pochutná. Pokud byste snad nevyhráli nebo dokonce ani nesoutěžili, tak nemusíte věšet hlavu – na místě půjdou omáčky koupit taky, a to za zvýhodněnou akční cenu. 

Mrzí mne, že se nebudu moci celé taškařice zúčastnit osobně, anžto v daném termínu budu nejspíš v Belgii konzumovat trapistické pivní speciály, ale nedá se nic dělat, příště to už určitě klapne. Účastníkům přeju předem pevné nervy a plechový žaludek.


I další aktualitkou jsou překvapivě zase věci okolo Agenta. Po třinácté, extra česnekové šarži, která mi vyhrála první cenu na Chillibraní, se doslova zaprášilo. K dispozici je tedy várka čtrnáctá, pro enormní zájem taky česneková. Pomalu začínám uvažovat o patnáctce, tou bude pro změnu zase klasika, jak ji znáte a (doufám) milujete. 

A protože čas letí jako splašený a za pár měsíců tu zase máme Svátky, můžete letos stejně jako loni očekávat limitovanou Vánoční edici. 

To jsem to vzal hopem, viďte? Nu, příště bude zase nějaká ta recenze, možná dokonce hodně netradiční. Tak se mějte a za týden nashle.

Žádné komentáře:

Okomentovat